Podstawy animacji

Kurs 1

Podstawy animacji

Na tym kursie poznasz podstawowe zasady i techniki, niezbędne do tworzenia atrakcyjnych animacji 3D. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym animatorem, czy po prostu interesujesz się światem animacji 3D, ten kurs zapewni Ci solidne podstawy do rozpoczęcia podróży.

Z czym to się je?

W kilku zadaniach będziesz animować piłki o różnej masie, wahadło, piłkę z ogonem, piłkę z nogami. Żeby stworzyć efekt ich realistycznego poruszania, będziesz się kierować prawami fizyki: grawitacji, oporu, ciężaru, odbicia, dynamiki. Dowiesz się również co to jest synchronizacja, łuki, odstępy, działanie drugorzędne, nakładanie się, podążanie, zgniatanie i rozciąganie, przesadzanie.

W programie Maya zapoznasz się z takimi narzędziami jak: obszar roboczy, ustawianie kamery, klatki kluczowe AutoKey, skróty kławiszowe, edytor wykresów, odtwarzanie.

Co może dać Ci ten kurs?

naucz się animacji 3D
W 12 TYGODNI

Pod koniec kursu zdobędziesz solidne zrozumienie zasad animacji w programie Maya i będziesz w stanie tworzyć własne proste animacje 3D. Będziesz gotowy, aby przenieść swoje umiejętności na wyższy poziom i poznać bardziej zaawansowane techniki animacji.

  • 12 zasad animacji
  • Analizowanie ruchu poklatkowego
  • Ożywianie formy poprzez ruch i ekspresję

Zobacz pozostałe kursy